niedziela, 11 sierpnia 2013

outfit 1-szy

CZEŚĆ : )

Dziś zdecydowałam się aby przedstawić wam mój pierwszy outfit .
Zdjęcia nie są za ciekawe ale są ,  mam nadzieję że nie będzie żadnych hejtów :D

A oto mój outfit



czarna bluzka diy ( wycięłam z niej rękawki oraz pogłębiłam " dekolt " i zrobiłam nadruk )



+ spodenki jeansowe



+ moje trampki z "duszą" .
Piszę że z duszą , bo mają już swój wiek a ja je nadal kocham .





Yeah ! tak to moje conversy :D




Zdjęcia outfit'owe :D



 hhahaha zdjęcie niżej mnie przeraża :D
moje oczy moja mina , ale nie mam co dodać więc daję xd


 Kurcze ! ale ja robię miny :D 



i pozy . hahahahahah
 



+ dodatkowe zdjęcia , uwielbiam robić zdjęcia różnych dupereli :D
 
moje najpiękniejsze ! kurcze zakochałam się w nim :D






A na koniec BONUSIK :D

stopa mojego miesięcznego brata Feliksa <3


BEZ HEJTÓW PROSZĘ ! 
I PROSZĘ O OPINIE ,
BO NIE WIEM CZY DODAWAĆ
WIĘCEJ TAKICH POSTÓW CZY TEŻ NIE !
JAK UWAŻACIE ?

PROSZĘ O OPINIĘ !

3 komentarze:

  1. zdjęcia fajne, wszystkie mi się podobają ;)
    świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , to bardzo miłe :)
      jak myślisz zrobić kolejny outfit czy też nie ?

      Usuń
  2. Fajny outfit :) Blog też świetny :P Zauważyłam też, że masz kolczk w pepku xD Też posiadam :D
    http://love-forever-bywercia1023.blogspot.com/ blog z moją książką, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze , bardzo one mii pomagają w doskonaleniu prac :*