wtorek, 6 sierpnia 2013

Woodstock

Cześć ; )

W Dzisiejszej notce opowiem wam o Woodstocku .
Napewno każdy wie co to Woodstock , ale powiem wam moimi słowami , jest to najpiękniejszy taki festiwal na świecie . Jest to genialna atmosfera i genialni ludzie . Gdy ktoś się mnie pyta jakim jednym słowem określiłabym jak było w Kostrzynie n/ Odrą nie powiem nic innego niż ZAJEBIŚCIE !
 bo tak , tam było zajebiście ; )

Niezapomniana atmosfera . Nigdy nie zapomnę mojego 1-szego Woodstocku , bo było genialnie .
I mówię mam że to napewno nie mój ostatni Woodstock bo czułam się tam jak ryba w wodzie i powracam tam już za rok ; )) Hahahaha możecie wierzyć lub nie , ale idę sobie w krzaczki za potrzebą a tam 70 zł w banktach leży hahahahahahahah . Wspomnień niezapomnianych mam bardzo dużo , i w sumie zrobiłam nawet taką książkę aby uwieczniać niezapomniane chwile itd. i może jakoś niedługo wam ją pokarzę :D

ZDJĘCIA !

Kąpiel błotna , w której brałam udział .
Spokojnie , wychodząc z niej wcale nie jesteś brudny .
Niedaleko stoją strażacy i polewają cię wodą pod ciśnieniem i naprawdę jesteś czysty .
 A taka kąpiel jest świetnym przeżyciem .


Na ASP , były bardzo ciekawe spotkania z sławnymi ludźmi .
 Można było zadawać pytania a oni opowiadali o wszystkim .
 Kurcze , pokochałam Wojewódzkiego .
Był taki mega bezpośredni i mówił że kocha Pearl Jam <3



Oo a tutaj jeszcze NAJWIĘKSZY WOODSTOCKOWICZ  w budowie :D



Duża scena , moja ukochana <3
Najlepsze koncerty na niej były .
 I będąc pod nią pokochałam mojego Danko Jones !



Pod dużą sceną też spotkałam pana , który robił zdjęcia tak jak ja .
Wszystkiemu co tam było i się mnie pytał do jakiej gazety zdjęcia robię . Ahahahah
 W drodze do namiotu :D
Namiot mieliśmy rozstawione z 2-3 km od dużej sceny w lesie , daleko za ASP .

 Namiotowe zdjęcia moich włosów :D 

 Jestę Arielkę .

 Kocham moje włosy :D 
 Świetne uczucie gdy ludzie podchodzą do ciebie i pytają się czy mogą zrobić twoim włosom zdjęcie .
Albo taka słodka była ta pani , która zrobiła mi z 20 zdjęć i mają być gdzieśtam ( nie pamiętam gdzie ;o )
Ale zbierała najpiękniejsze włosy Woodstocka : 3


 Moja ręka , i Woodstockowa bransoletka z Play xd

 To zdjecia akurat z internetu .
Ale chciałam się pochwalić , że grałam na takim bębnie ogromnym .
W tym momęcie co jest zrobione zdjęcie byli ludzie zbierani do pobicia rekordu guinessa .
I w zasadzie nie wiem czy go pobiliśmy czy nie ;c
Ale fajne przeżycie oberwać pałeczkami w głowę i mieć cały czas siniaka .


2 komentarze:

  1. woow, po Twoim "reportażu" aż mam ochotę pojechać. szczerze powiem, ze się waham, bo słyszałam różne historie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedź ! Jedź ! ja też słyszałam różne historie , osoby nazywające Woodstock 'Brudstockiem' nie wiedzą zapewne co tam się dzieje i jak tam jest genialnie . Dopóki nie spróbujesz nie dowiesz się a mówię ci tam jest genialnie i warto odwiedzić to miejsce ; ) Jak będziesz jechać w przyszłym roku to można nawet się tam jakoś spotkać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze , bardzo one mii pomagają w doskonaleniu prac :*