środa, 8 stycznia 2014

Gwiazdeczki

Cześć ; ) 
Dziś będzie o gwiazdeczce z poprzedniego posta.


Jakiś czas temu zaczęłam robić masowa takie gwiazdeczki, początkowo w ogóle one mi nie wychodziły a ostatnio się zmotywowałam próbowałam i próbowałam i mi zaczęły wychodzić całkiem nieźle.  
Takie gwiazdeczki to świetna rzecz. Jest bardzo wiele rzeczy do jakich można je wykorzystać : ) 
Pewnie zadajecie sobie pytanie jak zrobić taką gwiazdeczkę, jest to naprawdę bardzo proste :)




Moje gwiazdeczki
(zdjęcie poniżej oraz to na górze)



INSPIRACJE !



papierowe gwiazdki origami

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna ozdoba z nich. Chyba sobie też zrobię. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, ja nie mam cierpliwości to takich papierowych bajerów :D
    zmieniłam nazwę bloga http://my-anythning.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szanowne Panie! Jestem pod ogromnym wrażeniem gwiazdeczek. Postanowiłam zrobić je w formie łańcucha całorocznego w pokoju moich dzieci ;). Ale nie wiem jak będę stała z czasem. żeby nie zapomnieć, udostępniłam prace Pań na swojej stronie https://www.facebook.com/tworczarodzina. Gdzie umieszczem wiele pięknych inspiracji. Stąd moje pytanie, czy Panie wyrażacie na to zgodę. Jedno słowo i post usuwam. Ale dzięki tej formie, możecie być inspiracją dla wielu osób. Oczywiście post jest z podaniem waszego adresu strony ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu.. Godzine robie i mi sie nie udaje... :( >:( ..
    :'(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze , bardzo one mii pomagają w doskonaleniu prac :*