poniedziałek, 27 maja 2013

wreck this journal

Cześć : ) 
Dzisiaj postanowiłam wam pokazać książkę , na którą czekam od bardzo dawna ... 

Zamówiłam ją na początku miesiąca a dopiero teraz doszła ... 
Złożyłam zamówienie i dopiero po fakcie zobaczyłam że firma na realizację zamówienia ma 16 dni -.-
Tadaaa , tadaaa , TADAM ! 

KSIĄŻKĄ JAKĄ ZAMÓWIŁAM JEST WRECK THIS JOURNAL
 ( wrak tego dziennika , zniszcz ten dziennik )
książka zawiera instrukcję jak mamy się nią posługiwać :D
Książka polega na tym aby ją uzupełniać i jak nazwa wskazuje niszczyć : D
na samym początku mamy sami ponumerować strony ..
następnie mamy się podpisać ... 
mamy pisać np. na biało , gryzmołami , małymi lub dużymi literami itd. :D

zadanie jakie nam postawiono to wyszyć coś na tej kartce

mamy na niej stanąć


Książkę możemy uzupełniać na odwal się albo starannie , ja wybrałam to drugie :D

KILKA INSPIRACJI : )








JAK WIDZICIE TO JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ TA KSIĄŻKA ZALEŻY TYLKO I WYŁĄCZNIE OD CIEBIE : )

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł z taką książką! Jeśli dodajesz staranne prace, to wrzucisz później kilka takich stron swojego aurorstwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrzucę : )
      postanowiłam co jakiś czas dodać coś mojego ;3

      Usuń
  2. A ja sobie go stworzyłam. Bez wydawania 40 zł przepisałam zadania okleiłam okładkę jakiegoś zeszytu i tadam. Haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kto woli , też miałam na początku taki pomysł ,ale stwierdziłam że oryginał to oryginał ... pozatym nie chciałoby mi się przepisywać wszystkich zadań i napewno taki przepisany nie będzie wyglądał tak jak ten oryginalny hahahah , pozatym tam jest dużo rzeczy np. do przerysowania . A jak wydrapać coś na tej czarnej stronie ( jest takie zadanie ) to jak to zrobiłaś ? pomalowałaś kartkę na czarno ? nie sądzę że uda się odwzorować książkę identycznie . Ale podziwiam za chęci aby sobie przepisać te 197 stron ;D

      Usuń

Dziękuję za wszelkie komentarze , bardzo one mii pomagają w doskonaleniu prac :*