wtorek, 18 czerwca 2013

szwecja


CZEŚĆ , 
przepraszam ,że tak rzadko tu piszę . Ale nie mam weny . nic dawno nie ulepiła i wogóle . Myślę ,że jak przyjdą wakacje to coś polepię ;3 Dzisiaj wróciłam z Szwecji , przez 2 noce spałam z 30 minut :D 
Szalona ja :D genialny wyjazd , ja chcę wracać :3 Za dobrze nie zniosłam podróży promem w stronę Szwecji , ale powrotu to już nie odczułam w ogóle :)



Widok z promu na rękaw przez , który wchodziliśmy i widok na gdynię ;)
no to odpływamy , stocznia w Gdyni .

artystyczne zdjęcie kominu ;D

zachód słońca

pożegnanie z lądem :3

a tu już Szwecja , widok na Szwecję

z tego właśnie mostu , gdy płynęliśmy na Orlandię

Gdzie był taki wiatrak xd

charakterystyczne domki w Szwecji : )

BYŁ KTOŚ Z WAS W SZWECJI ?

1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie komentarze , bardzo one mii pomagają w doskonaleniu prac :*