niedziela, 23 czerwca 2013

wreck this journal part.2

Siemka ,
ostatnio trochę polepiłam więc będę miała co wam pokazywać : ))
Muszę jeszcze utwardzić i wtedy mini sesyjka iii będę mogła je wam prezentować :3
A dziś , to pokarzę wam moje postępy z Wrec this journal ...
 jak mówiłam starannie wykonuję zadania i takie są efekty :D


storna pierwsza 'tytułowa' ją też pokolorowałam ;D

informacje o wydawcy , ostrzeżenie itd.

pierwsze zadanie  

trzeba było się podpisać itd.
a strona obok była pusta więc przykleiłam moje zdjęcie ;D

instrukcja jak postępować

przybliżenie bo mi się spodobało xd

a tutaj kolejne zadanie ...

materiały jakie nam się przydadzą podczas robienia zadań

i trzeba było ponumerować kartki ;D

cdn.  :D

5 komentarzy:

Dziękuję za wszelkie komentarze , bardzo one mii pomagają w doskonaleniu prac :*