niedziela, 25 sierpnia 2013

Buteleczka Jack Daniels

Cześć , 

Dziś wpadam do was z buteleczką jacka danielsa ; ) 

Uwielbiam Jacka i od dłuższego czasu poluję na szklaną butelkę .
Ostatnio jak ktoś z mojej rodziny opróżnił ową butelkę zapomniał że bardzo by mnie ucieszyła pusta buteleczka bo mam niecny plan na jej wykorzystanie i ją wyrzucił ;c .
Nawet nie wiecie jaka byłam wtedy zła . A teraz muszę czekać aż może kiedyś znowu nadarzy się okazja i będę miała szansę ją zdobyć .  Na razie to pocieszam się tylko marną miniaturką takiej buteleczki .


* Dodatkowo chciałam wam powiedzieć że wpadłam w szał lepienia i lepię każdego dnia .
Nazbierałam już pół sporej blaszki do wypieczenia moich ciastek : 3 Do jutra pewnie zapełnię ją całą i wypiekę . Potem obfotografuję i będę miała się czym wam pochwalić ; P .
Chciałam was jeszcze prosić abyście mi doradzili w kilku sprawach , ale o tym to w kolejnym poście *


3 komentarze:

Dziękuję za wszelkie komentarze , bardzo one mii pomagają w doskonaleniu prac :*