niedziela, 1 września 2013

BACK TO SCHOOL

Cześć ; D 

Na początku chciałam was poinformować o nowej zakładce w górze strony pt
' PROJECT 365' 


ZAPRASZAM DO ZAJRZENIA ; *

Dzisiaj chciałam wam przedstawić post pod tytułem ' BACK TO SCHOOL '
Tak nieubłaganie zbliża się szkoła ;c  Więc posty o tej tematyce są popularne w śród blogerek więc ja również postanowiłam dodać taki post . Pewnie was zanudzi dzisiejszy post ;c
A może znajdzie się ktoś kto przeczyta tą notkę do końca ? ; >



A tak w ogóle to chciałam się zapytać czy cieszycie się że idziecie do szkoły ?
Czy może jednak wolelibyście tak jak ja aby wakacje potrwały jeszcze kolejne 2 miesiące ; 3 ? 
 A może macie jakieś obawy bo nowa szkoła itd. ? 
Ja powiem szczerze , że lekko się obawiam jutrzejszego dnia .
 W sumie obawiam się najbardziej najbliższego tygodnia ...
Nowa szkoła , nowi znajomi . Ale mam nadzieję że szybko się odnajdę.
I tego samego wam życzę ; *

To są moje cienkopisy , jedno opakowanie nowe doszło
a reszta ma conajmniej 2 lata i jeszcze mi służą ;D


o takie O ! długopisy żelowe nowiutkie ;D


Moje ulubione długopisy to te pomarańczowe i niebieskie , tych innych nie próbowałam .
taki nowy nabytek ;D

moje przybory ;D

teee heee ! znacie już takie dziwa ;D ?
 2 rok już mi służy ; )

a tą mam od 6 kl podstawówki ;D

a to jest mój piórnik ;D 
też kolejny rok mi służy ; )

A teraz :


ZESZYTY C:









KURCZE , SAMA NAWET NIE WIEM PO CO MI ICH AŻ TYLE ;D


I jak spodobała wam się moja notka ?

Doczytał ktoś do końca ?

Nie zanudziłam was na śmierć ;c ?





3 komentarze:

  1. Wszystko takie kolorowe *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta giętka linijka :D fajne, kolorowe rzeczy, na pewno pozytywnie ubarwiają nudne szkolne miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna na linijka i zeszyty <3
    Zapraszam do siebie ;)
    Miło jak zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze , bardzo one mii pomagają w doskonaleniu prac :*