sobota, 9 listopada 2013

zmiany


Hej : ) 
Ostatnio trochę się nudziłam więc ... postanowiłam coś zmienić w moim pokoju ; ) 
Rozglądałam się i rozglądałam . Rozmyślałam i padło na tablicę korkową , która od dawna jest już zaniedbana wszystko na niej jest w nieładzie itd. 




Postanowiłam ją pomalować na kolor biały , ponieważ tak mi się bardziej podoba : >



Późniejszym etapem było szukanie i drukowanie jakiś fajnych tekstów, motywacji itd.
No i w końcu mamy efekt końcowy ; )


 Wydrukowałam sobie taki kalendarzyk

i kilka motywacji :)



Jak wam się podoba moja mała przemiana :D ?



3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł. :D Też niedawno odświeżałam wygląd mojej tablicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł ;)
    obserwacja za obserwację ? Ja twój blog obserwuję już długi czas :)
    saniaizwierzaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze , bardzo one mii pomagają w doskonaleniu prac :*