piątek, 13 grudnia 2013

LICZĘ NA WASZĄ POMOC


Cześć Dziewczyny : * 
Jak już pewnie zauważyłyście od jakiegoś czasu nic, kompletnie nic się tutaj nie dzieje :c 
Też mi szkoda z tego powodu, bo kocham blogowanie. Jednak brak czasu i coraz mniejsza styczność z modeliną doprowadziła do tego, że nie mam czego tutaj dodawać i naprawdę mi smutno z tego powodu ;c 

CHCĘ NADAL PROWADZIĆ TEGO BLOGA tylko, że o ciut innej tematyce. Blog miałby być poświęcony głównie mojej osobie, sztuce oraz mojemu hobby. Znalazłoby się tutaj bardzo DUŻO jakiś hand made itd. I teraz PYTANIE DO WAS.

Czy czytałybyście z chęcią takiego bloga ? 



Szukam również propozycji na nazwę bloga, zależy mi na krótkiej i chwytliwej nazwie. Mam nadzieję, że mi pomożecie rozkręcić tego bloga ? ;)

Na PROPOZYCJE NAZWY czekam i liczę na was :*


3 komentarze:

  1. Ale będzie też od czasu do czasu o modelinie? Ja z chęcią poczytam Twojego bloga, ale dodaj też czasem coś modelinowego ok? Hmmm... Nazwa? "Cukiernia Metalii" ? Nie mam kompletnie pomysłu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelina zostanie oczywiście, jednak nie tak często jak to było kiedyś.

      Usuń
  2. Jestem za :) Z wielką chęcią będę czytała takiego bloga :) Co powiesz na współpracę? Zapraszam do siebie :D http://this-is-my-life-wercia1023.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze , bardzo one mii pomagają w doskonaleniu prac :*