sobota, 14 grudnia 2013

Początek czegoś nowego


Witam wszystkich czytelników

mojego starego bloga MODELINOWA CUKIERENKA na nowo starym blogu,
który od dziś nosi nazwę ART - My world. 
Zmieniłam nazwę bo jak już w poprzedniej notce pisałam bardzo mało było tu modeliny od jakiegoś czasu a jednak nazwa powinna zobowiązywać ; ) Nowa nazwa 'Art - My world' oznacza 'sztuka - mój świat' więc jak pewnie się domyślacie blog ten będzie o sztuce czyli w szerokim znaczeniu tego pojęcia właściwie o wszystkim :D Starych notek postanowiłam nie usuwać bo może ktoś będzie miał ochotę pooglądać moje stare prace więc mu to umożliwiam :)


Czyli od dziś zaczynam prowadzić nowo-starego bloga
Mam nadzieję, że wam się spodoba :)

Jak podoba się wam nowy wygląd bloga ?

Jak podoba wam się nowy nagłówek ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze , bardzo one mii pomagają w doskonaleniu prac :*