niedziela, 15 grudnia 2013

naszyjnik kaboszon

Cześć : ) 

Ostatnio zrobiłam sobie nowy wisiorek kaboszonowy 'żebra'.
Bardzo mi się on podoba i go lubię, tylko szkoda, że pod szkiełko dostały się pęcherzyki powietrza a robiłam wszystko aby ich nie było : /  Macie może jakieś sposoby aby robiąc kaboszon nie było pod szkiełkiem pęcherzyków powietrza ?

 tutaj możecie zobaczyć, te nieszczęsne pęcherzyki powietrza :/

 najmniej udane zdjęcie.

Nie potrafię robić zdjęć biżuterii moją lustrzanką :O





4 komentarze:

  1. zawsze zastanawiało mnie jak coś tak cudownego zrobić, bardzo ładny jako naszyjnik:)

    zapraszam do mnie, lepię z modeliny
    http://kraina-z-modeliny.blogspot.com/

    patixxxa - nazwa mojego kanału na youtube! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :33
    Mi się nigdy pęcherzyki nie dostały :) Najlepiej kaboszon masować po przyklejeniu obrazka czy tam szkiełka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wygląda, chociaż obrazek nie jest najwyraźniejszy. :)
    Najlepiej zdjęcia biżuterii robić najpierw cyfrówkami, nauczyć się kadrów, a dopiero potem przerzucać się na "ciężki" sprzęt. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wina nie tego, że nie potrafię robić zdjęć cyfrówkę ale nie mam obiektywu odpowiedniego do lustrzanki : ) Bo jeżeli chodzi o fotografię to jednak mam pewien staż już w tym fachu ale dziękuję za komentarz ; )

      Usuń

Dziękuję za wszelkie komentarze , bardzo one mii pomagają w doskonaleniu prac :*